Im happy



Heyy guys :)
LOL hari ni penat giloo woo sebabhari ni kitorang (Angklung) pergi buat performance dekat Tanjung Muar. Seriuosly memang menyesal pergi sebab YA ALLAH HUJAN GILA LEBAT !
Pergh kaki aku da kecutt.Dahlah pakai baju sekolah
SKEMA GILA -.-




gambar banyak dekat phone ; malas aah upload. Kaki penat ni -.-
Yeahh - dpt pegang DSLR Cikgu Hasbullah tadi YA ALLAH jakun gila + sukaaa sangat >_<
Benda tuh dahlah rare nak pegang , dapat snap gamba sikit tadi ;(
Cikgu jgn laaah kedekut sngt :) tapi THANKS XD

Tadi jumpa si DIA sekejap. Aloo kesian dia sebab redah hujan semata-mata nak tengok .
Hahha - bukan redah hujan semata-mata nak jumpa aku pun ;p MANE ADE XD
Gahh - hari ni happy sngt sebab AGAIN aku dapat DOMO-KUN <3
ILOVEIT :)) tq Harith; naty ade duit saye belanja awak Warung Mamak ;D !



Actually - just now I ALREADY CUT MY BANG'S .
Muahaha biasa2 je meyh but still THUMBS UP ;D
hopefully lambat panjang sebab OMG mahal gilaaa gunting kt kedai itu -,-
Potong V then potong depan sikit punya banyak RM7 (:
Tersenyuuuum aku masa nak bagi duit tuh .
Gahh mahal gila ;(
Usya-usya juga aunty yg gunting rambut aku tuh ; kalau Digital Perm berapa en en ;
RM120 . Sama je harga dengn kedai lain -.-
Auntie - low sikit aaaaah -m-
Mahal gilo;p
Kalau buat perm je nty rambut aku gerbang, kalau bukan digital perm tak gerbang :\
So wonder nak buat ke tak . Maybe TAK ? since kena harga bawa RM100 baru mak aku restukan -.-

Hahaha esok petang MAYBE keluar kejap dengan kawan (:
Lepak je ; but act aku penat gila .
Haish macam taknak sekolah je esok (:
Nak gi hospital :)
from RM25 jadi RM16 fuhhh cepat aje duit aku LESAP ;(

HAHAHA - ok penat laa awakk :0 ade masa saya upload gambar ok ? 
Byee readers :* ! Assalamualaikum