Tag Post Wee

Hahaha - ingat taknak log in Blog . Just datang jenguk tengok chatbox .

Scrooollll , Scroooolllll   . . .

Eh dapat message from Farzana Lee :) Got a tag post from her :* Wee- thanks babe :) <3
Okaayyh ! Mighting ! XD


1) Bekas kekasih saya adalah seorang - bikers yang tak rasmi xD

2) Saya sedang mendengar - You Lost Me - Christiana Alguiera (lagu Blog :D)

3) Mungkin saya patut - tutup komputer , pergi belajar -.-''

4) Saya suka - tengok KBSWORLD , baca komik terbaru and tidur sebab saya memang tak cukup tidur :(

5) Sahabat baik saya - Eh , ramai :)) tak terkata <3

6) Saya tak faham - semua soalan Mathematics :(

7) Saya kehilangan - diri saya sendiri :)

8) Ramai yang bertanye - "Kau gila/terencat/sewel ea ??"

9) Makna nama saya - eeh lupa XD

10) Cinta itu adalah - sesuatu yang pernah berlaku dalam hidup saya :)

11) Di suatu tempat , seseorang itu sedang - seronok kutuk2 saya -.-

12) Saya akan cuba - capai apa yang saya nak dalam hidup .

13) ayat SELAMANYA bermaksud - eeh , check kamus ; baru faham dengan jelas xD

14) Telefon Bimbit saya - warna pink , ramai yang jeles MUAHAHAHAHA

15) Bila saya terjaga dari tidur - saya akan pergi cari tempat yang boleh saya buat tidur :))

16) Saya paling meluat bila - haish orang mengatal/mengedik depan aku ==' PUIH

17) Pesta/Party ialah - haha sesuatu yang saya selalu nantikan :))

18) Haiwan yang paling comel yang pernah saya nampak - kucing PARSI <3

19) Peringkat yang paling menyeronokkan dlm hidup saya ialah - HAHA sebelum adik saya lahir :))

20) Hari ini - saya kalah pada pusingan pertama Spelling Bee dekat sekolah :')

21) Malam ni saya akan - tidur awal dari masa yang ditetapkan .

22) Esok pula saya akan - buat rutin harian .

23) Saya betul-betul ingin kan - DSLR jenama apa pun yang penting BERKUALITI DAN MEMENUHI SYARAT YANG SAYA NAK

24) Ketika anda melihat wajah anda di hadapan cermin pada waktu pagi - aaah ; aku gemuk :((

25) Pusat membeli belah atau arked -Pusat membeli belah :))

26) Makananbarat atau Jepun - kalau halal ; nak dedua boleh ?? xD

27) Bilik yang terang atau gelap - TERANG DX

28) Makanan segera ialah - Mee maggi tomyam , kari atau mee sedap :)

29) Ayat terakhir yang anda katakan ialah - weyh ; komputer dah lag -.-

30) Siapa yang anda mahu tag ?? -No body :)) taknak susahkan orang xD
Hahahaha - panjangkan ? 30 question all of them' ;) !
Thanks tag ^_^
Okay - chaw dulu :* love you .
Wish me luck for tomorrow exams :*