First Day Exam

Yeahh today is the day where we- seluruh Johor start mid-year test .
Whoaa today is PSV/Seni laah ngek and even SENI ya Allah susah :'( .
Act - aku bukan reti lukis pun HAHA .

PSV Paper 1 :

- Taklah susah mana .
- Err warna sewarna ? LOL Cikgu Hasbull takde ajar pun -,-
- Siapa yg lukis gambar Monalisa ? Aigoo mestilah Leornado Da' Vinci !
- Err Pastel Of Paris ? o.O
- Err bentuk ? rupa ? lingkaran ?

BLABLABLABLA
Hahaha which means ade senang ada susah . :)

PSV Paper 2 . . . .*SIGH  . Pilihan lukisan memang terlampau amboi* HAHA susah -.-
Tade satu pun yg mampu aku lukis dengan betul :'(
Jadi aku pilih lukisan nombor 2 - Taman Ajaib <3
Wee aku melukis mcm kanak2 lak ;D (dalam hati ada taman) HOHOHO .
:\ okay aku mengakulah lukisan aku tak lawa mana but aku still bersyukur XD .

Yeahh today recess PEH memang best gila HAHA. Aku ikut Zaty Hisham dengan Niesa Syuhada pergi bertugas *act diorang pengawas and im not* . Haha biasalah aku suka menyemak dekat tempat diorang. Hahaha memang gelak habislah dengan diorang xD !

'Kawan yang ceria ialah kawan yang baik" .

Okay - time balik ; Niesa dengan Zaty decide nak stay rumah aku. Wee best gilo sbb jarang budak2 ni nak lepak rumah aku sbb biasanya diorang stay rumah Najiha ^o^ .
Again our job there in my room is laughing XD . Niesa tak habis2 dengan komiknya HAHA - Zaty pulak 'Org baca buku nak periksa , dia baca komik pulak" <--- lebih kuranglah ;D LOL.
Mula-mula tuh Niesa tanak pergi kelas tambahan tapi atas sebab2 tertentu dia & ety terus pergi dengan Filzah :\ LOL byeee korang :'(

DATANG LAGI hahahaha .

Okay Y'all kene blah ! Byebyeee ;D esok post lagi :)