LONG TIME NO SEE

Hey heyyy :D dh lama tk update right ? TODAY POST GONNA BE LONG ! MUAHAHAHAHAHAHAHA ! XD
iloveyoublog and i misshh you so much <3 .
Hari ni online dkat sekolah with Nana , Ziela and Aqilah <3
Omg my heart beating like hell muahahahahahaha <3 .
Okay hari tu aku cerita psl exam separuh jalan je rigth ?

SN : Omg susah gila . Paper 2 mmg buat otak aku pecah LOL .
GEO : Hmm :\ boleh lah jugak since aku mmg bace Geo gila2 .
BM : Aku managed jawab semua soalan dkt Paper 1 alhamdulillah tpy paper 2 YA ALLAH mmg teruk gila karangan aku sbb aku buat soalan Ringkasan dngn karangan dngn keadaan yg TERGESA-GESA .
BI : Ni paling aku suka, paper 1 booleh la senang. Aku rasa boleh jawab dan dpt B Amin~ . Paper 2 aku paling suka ringkasan ni hahaha - psL FACEBOOK . ehehehe :)
and else fuhh sorry mls nk cite sbb semua bgy aku susah
(exam mne ade senang babe)

--------------------------

Time exam mmg full kitorang ade kelas tambahan and i snap some photos in it .