Haaii so bored :)

Sekrang tengah hujan . Wee - this night gonna be a cold night and tomorrow mesti susah nak bangun :D






Morning after recess, aku ajak Fathin Aliea pergi dekat koridor tandas Perempuan .
Haiyaa , manyak busuk laa budak tuh -.-
Then , Najiha , Maria and budak2 yg ikut aaah - diri dekat Fathin .
Then Najiha start cakap ape yg dia tk puas hati dengan Najiha , wow macam akak2 je kau aku seeyh -.- Mati2 aku ingt dye sopanlah sikit cakap adik akak ke kan ?
So , now lepas cakap itu cakap ini , whew ingat dah settle - so you get lost ;)

Then time BI , nampak kakak si Fatin tuh panggil Fauzan .
Waah dah naik pangkat Kakak lak ni .
Then balik , tererempak dengan budak2 ni . Kakak Fathin panggil aku.
Okay aah , sopan jugak aku HAHAHA .Nak ckp ceramah - tak lah panjang sngt XD
Muahahaha - dalam hti aku fikir takut Harith :* dah balik je -.-
Ambooi bila lah kakak ni nak habis cakap .
Ok ok ? ok lah ea ? A terima kaasiih :)) terus keluar cari Harith .
Wheew ;D dia ada <3

So , really - i dont really care ape yg kakak tuh nak cakap ; i still hate her :)
Dont ask me why xD . im really a Devil , AM I ?

Okayy , enough talking about that two good sisters :)
Yay today im gonna work out about my BLOG.
Maybe - i will make it black, and the capital letters is white . hahha
So its gonna be black and white :)

-----------

Last day, aku tk mcm Fara Natasya hahaha pergi PD XD.
Aku balik K.A.M.P.U.N.G :)
Bestkan ? Hohoho aku tak berjiwa bandar sorry ;p
Dulu aku selalu panjat pokok , kira tahik ayam and else :)