LOL tired :)

Heyy guys :)
Today Maybe the happiest day sebab dh baik dengan mak and today shopping dengan dia sikit :)
Since colour black jeans saya dah pudar so dia pun pergi belikan jeans untuk saya :) .
Size pergh tak sama gila dengan size aku tapi dia kate nty hantar dekt WorkShop suh gunting then jadikan mcm skinny sikit .
Thaaanks mom <3

Tak pergi mana pun , Wetex je :) .
Terjumpa pulak dengan Zaty Hisham masa otw pergi beli Mixstyle Muahahaha
Mak saya ckp "Tengok kawan awak pakai tudung comel je, awak tk pakai tudung serupa Pontianak."
Errkk - yela Maak :) .
Hari ni walaupun tak dapat patung Domo yg besar tuh tapi mak still belikan Mixstyle sebab Mix Style lagi MURAH hahaha dari patung Domo yg besaar tuh xD .
Jadi saya takberapa kisah sngt sebab salah satu barang dlm wishlist saya dah pun ada :*
Again - thanks Mum <3

Ooh hari ini nampak DIA  . Hhahaha lantaak ,mcm aku nak tegur :) Sorrryy :p
Tomorrow cuti YAY hahaha Amboi tahu je bila cuti yaa ??
Esok ialah Labour Day which semua orang cuti and starting tomorrow aku akan sibuk dengan Buku2 cause'
im gonna face a big war 20/5 this month ! Act - exam pertengahan tahun akan dataaang and tetiap harilah aku kan dating dengan buku YAY ahahaahaha .

Oh yeahhh Congrats Natasha Hisham dapat 8A aaw  im soo jealous hahaha <3 keep it up Dear >:)

Aaaah takutnya bila fikir - whaatthehell lagi 20 hari je nak exam ?!
And it tooks maybe 24 hours for me untuk baca satu subjek and taking notes :'(
Sempat ke ? Hahaha sekrang pun aku tengah bermalasan . Ya Allah Malas Ialah satu halangan besaaar bagi aku !
Okaaayyy gtg now darl . See you in the next episod HAHHAHAHAHA :)