Happy Mothers Day ❥

Satu bulan tak boleh kitorang tak bergaduh .
Ye ; itulah MAK aku . Semua tak kena , semua nak marah kitorang gaduh .
Hahaha - funny riyte ? Kadang2 gaduh besar pun ada :D . LOL
Disebabkan tade Kakak dan perempuan dlm rumah aku selain DIA MAK SAYA ; dialah yg mengubati kesunyian aku kat rumah .
Dia syg adik aku - gila2 . And aku pun JEALOUS GILA-GILA .
hahaha terukkan ? Korang belum rasa . -,-
dan OF COURSE dengan bangganya aku selalu buli adik aku HAHAHA !
Yeahh tadi baru balik bandar then aku ajak mak snap gambar HAHA .


At first susah gila nak snap gambar betul2 .
Hahaha mak aku asyik gerak2 je so snap susah sikit HAHA .
But aku suka gambar yg kt atas tuh <3
Mak aku nak gelak , aku pun sama . Hahaha

Dear Mum ;
I want you to know that i love you soo much Mummy ; youre my only superwoman - even greater than PowerPuff Girls . I hope youre always there for me , and i want you to keep trusting me , your only daughter in this family  . ILOVEYOUMUM ❥ ; yes i do and ill always do .