Kepenatan

Assalam readers . Hari ni kaki aku penat gila HAHA sebab banyak berjalan :)

-Tolong cikgu amik barang ulang alik bangunan Bilik Guru dan Makmal (anggaran 100 meter)
-Paginya pergi bangunan Makmal lagi *PSK .
-Ulang alik sekolah termasuk pergi sekolah waktupagi dh 4 KALI sebab buku rujukan tertinggal dekat Bus-Stop cause' lepak dengan Izzaty Hisham tadi .


Fuhh listnya je sikit - tapi jaraknya haaish tak terkata act tk kira HAHA .
Masa baru balik dari ambil buku rujukan tu aku tak habis2 SIGH SIGH SIGH SIGH , mata melilau kemana ntah aku tak tahu -
and nampak satu kereta AMBOI kereta mahal hahaaand i see Izzaty Hisham kt dalam kereta itu. LOL bukan aku baru sembang dengan dia ke tadi ?? o.O
Oh Oh ada kelas tambahan BM budak kelas 3RKA .

Yeahh bila terserempak dengan Cikgu Squidwarrrr eeh Cikgu Rozi tadi -
teringat surat saman yang aku dapat hari tu -,-
eerr eerr kesalahan aku tk lah berat mana HAHAHA .






Yeahhh cuti bulan 6 nanti our SKCONVENT UPSR CANDIDATES 2008 ada buat reunion YAY XD!
Benda ni start bila Syafiqah buat group and Myra Zakariah yg buat cadangan ni :D .
LOL im looking forward for this Gathering Muahahaha ImissYou guys yeaah :'(
and i wish my Jee Jia Min, Wani, Rusnida, Nina, Syazana, Ieyra, Fisa and 6T students datang - halamakai rindulaah gilaa gilaa -.-
We still cari tarikh yg sesuai nak outing - where and when idontknowla sbb takut nty ade manusia yg tak free masa tuh - kalau boleh aku nak semua datang biar riuh sikit HAHAHA <3
Entah korang ingat aku lagi kee tak eak ?
Entah korang ingat lawak yang aku selalu buat dulu tu eak ?
Budak 6Tanjung kau ingt tak aku mengigau kt depan cikgu main tembak2 time exam ??
Budak 6Tanjung ingat tak aku kena rotan dengan cikgu depan korang ??
Budak 6Tanjung ingat tak aku nakal kene herdik dengan cikgu Norizan ??
Budak 6Tanjung ingat tak aku waktu PJ aku ponteng pergi main nyanyi2 dekat dewan ??
Budak 6Tanjung ingat tak aku jerit satu kelas sambil makan pau kacang mak cik kantin ??
Budak 6Tanjung ingat tak aku kena diri atas kerusi sebab main lari2 ??
Budak 6Tanjung ingat tak aku buli budak darjah 4M ??
Budak 6Tanjung tahu tak aku ni hyper gilaaaa -.- ??

Aaaaah aku rindu memori tersebut :'(
Kalau aku tahu aku akan rindu saat2 aku kt SKC tuh la mesti aku dh suruh Cikgu Norizan rotan aku banyak kali :'(
LOL i knw there 'few' of them changes soo much now HAHA and i think i better keep queit when i meet them HAHA.
Ntah jadik ke tidak Waallahualam <3